Londen Inspiration

Wat een prachtstad! Volgens mij ben ik mijn hart wederom verloren🙂 en wat een heerlijke food-scene, een overzicht van mijn trip naar Londen:

A review of my trip to London:

IMG_5231

IMG_5257Creatieve zitjes op Camdon Market, een echte aanrader! Heerlijk eten, originele spulletjes en een hele leuke sfeer!

Camdon Market, I would advice you to go when your in London! So nice! 
IMG_5252

IMG_5266

Natuurlijk heb ik alle lokale specialiteiten geprobeerd, ziehier fish and chips, gegeten in een pub, lekker maar veel!

Fish and Chips, a must have when in England! Realy nice but a lot!

IMG_5285 IMG_5305Tea Time! Een van mijn hoogtepunten in Londen was afternoon tea met alles erop en eraan! Goede deals vind je op afternoontea.co.uk!

Afternoon tea! One of the best parts of my trip, for good deals go to afternoontea.co.uk

IMG_5309

Ik zou foto’s kunnen blijven tonen🙂 Ik heb echt heel veel gezien en gegeten!😀 Maar tijd om weer wat receptjes te proberen, Londen inspireert een foodie zeker en vast!

IMG_5408

Leave a Reply

