London trip!

Morgen vertrek ik naar Londen! Afternoon tea here I come!🙂 Dus volgende week zeker wat English inspired gerechtjes op de blog. Ik ga een vriendin bezoeken die een jaar in Londen studeert. De taart die ik maakte voor haar afscheidsfeestje zie je hieronder, niet mijn beste foto skills but hey, the proof is in eating the pudding, not in how photogenic it is😉

Tomorrow I’ll be in London! I’m looking forward to attend a real afternoon tea and shop at all the different Christmas markets! Next week there will definitely some English influence in my cooking :) I’m visiting a friend. Bellow you can see the cake I made for her goodbye party. Not my best photo skills but hey  :) taart

3 thoughts on “London trip!

  1. Oh, Londen! Ik ben jaloers! Ik ben er vorig jaar voor het eerst naartoe geweest en zou zo teruggaan! Wewaren er maar 3 dagen en hebben echt genoten. Ondanks het gehaast om alles te zien!
    En heel speciaal: op Soho Square was er toen een verrassingsoptreden van 30 Seconds To Mars. En wij waren daar gewoon bij! Was zo intiem en speciaal🙂

    1. Je heb gelijk! Londen is prachtig! het was voor mij ook de eerste keer dat ik ernaar toeging en ik vond het echt fantastisch! en wat een food-scene🙂 heb me helemaal laten gaan in de Engelse klassiekers! Helaas wel geen verrassingsoptreden voor mij..🙂

Leave a Reply

