Spicy Holidays!

IMG_4857

Onlangs ontdekte ik de winkels van ‘Dille en Kamille’ en ik was meteen verslaafd! Elke keer ik er langs ga koop ik er wel iets. Ze hebben zoveel leuke spulletjes en nog niet te duur ook. Deze keer waren het de kruiden voor in koekjes die ze hadden dat ik absoluut niet kon laten liggen. Toen ik thuis de ingrediënten las ontdekte ik wel dat er overal dezelfde mengeling in zit.. Weliswaar in verschillende hoeveelheden vermoed ik maar misschien had één zakje ook wel goed geweest.. Maar goed van deze kruiden kun je maar niet genoeg hebben denk ik dan🙂 Zeker niet als ik kijk naar hoeveel recepten ik er mee wil proberen. Deze middag gaat mijn oventje niet stil staan en ga ik volop uitproberen! Het meest succesvolle recept komt dan snel op de blog!

I recently discovered a really nice store called ‘Dille en Kamille’. They have all kinds of cooking tools and spices! This store has some magical effect on me or something, this foodie just can’t resist all the nice things they have! I buy something every time I’m there. This time it were the cookie spices that needed to be mine🙂 I got some ginger spice, then something that’s simply called cookie-spice which has ginger, nutmeg, cardamom and cinnamon in it. And then I also bought the speculaas- spices. A word I don’t know how to translate.. Think it is a typical Belgian/Dutch cookie🙂  It’s quit similar to the cookie-spice though. And know I’m going to spend my Saturday afternoon trying different things with them. Whiee! I’ll post the most successful recipe soon so you can enjoy these holiday flavors yourself!

Leave a Reply

